آرایش صورت

آرایش صورت

با سلام خدمت  شما  مخاطبین عزیز  یوتاب پلازا قصد داریم در این مقاله شما را با چند نکته مهم و کلیدی برای آرایش صورت بیشتر آشنا کنیم. به طور کلی برای آرایش صورت به چند موضوع باید توجه ویژه داشته باشید :

  • آرایش چشم ها
  • آرایش گونه ها
  • آرایش لب

در ادامه به توضیح هر کدام از بخش های ذکر شده خواهیم پرداخت و به شما آموزش می دهیم که چطور خودتان در خانه به بهترین شکل آرایش صورت خود را انجام دهید.

آرایش چشم ها

همیشه به یاد داشته باشید که آرایش چشم ها تاثیر زیادی در آرایش کل صورت دارد . بهتر است برای آرایش چشم های خود به نکات زیر توجه کنید :

قبل از اینکه آرایش چشم خود را انجام دهید مطمئن شوید که از سایه چشم درست با رنگ مناسب استفاده می کنید . یک خط نازک بالا و پایین پلک خود بکشید و برای استفاده از سایه چشم  ، از رنگی استفاده کنید که متفاوت باشد. این تضاد باعث مشخص شدن بهتر چشمها می شود .

اگر دچار تیرگی و گودی زیر چشم هستید برای برطرف کردن آن میتوانید از پنهان ساز هایی با تم رنگ های روشن استفاده کنید . برای انجام این کار ابتدا از ، زیر مجرای اشک شروع کرده و سپس به طرف پایین بکشید و با اسفنج  یا انگشت خود آن را یکدست کنید تا خط تیره و گودی زیر چشم شما پوشیده شود .

دقت کنید یکی از علتهایی که تیرگی و گودی زیر چشم را  به مراتب بیشتر نشان می دهد استفاده از ریمل سیاه می باشد .

اگر چشم شما پف دارد قبل از آرایش کردن کمپرس آب گرم را برای چند دقیقه روی چشم خود بگذارید و سپس از آرایش لایت استفاده کنید.از  سایه چشم  کمتر و خط چشم باریکی  استفاده کنید ، با این کار پف چشم شما کمتر دیده میشود .

در تابستان از لوازم آرایشی ضد آب استفاده نمایید ، چون ممکن است به علت رطوبت و تعرق ریمل یا خط چشم شما پخش شود .

ریمل ضد آب

از ابروی خود غافل نشوید ، ابروی نا مرتب و بد شکل کل آرایش صورت را بهم میریزد. از نازک و باریک کردن ابروی خود بپرهیزید چون پر کردن انها کمی مشکل است . برای پر کردن ابرو های خود می توانید از مداد ابرو استفاده کنید.

آرایش گونه ها

آرایش گونه نه تنها به گونه ها بلکه به کل صورت جذابیت خاصی میدهد و باعث هماهنگی بیشتر آرایش میشود. جالب است که بدانید آرایش گونه ها یکی از ساده ترین تکنیک های آرایشی می باشد که با رعایت چند نکته ساده نتیجه دلخواه را به دست خواهید آورد. آرایش گونه برای حالت های مختلف صورت :

آرایش گونه

برای صورت گرد :

باید ناحیه استخوان فک کناره های شقیقه ها غبغب و فرو رفتگی زیر گونه را تیره و جلوی چانه، وسط پیشانی، روی گونه ها و خط وسط بینی را روشن کنید.

برای صورت قلبی :

باید قسمت وسط چانه و شقیقه ها و بالای پیشانی را تیره کنید و قسمت خط فک و زیر گونه ها را برجسته .

برای صورت کشیده :

باید قسمت بالایی پیشانی  محل رشد مو چانه تیره شود و بالای استخوان گونه و پیشانی روشن شود.

برای صورت مربعی :

صورت های مربعی کنارهای پیشانی و زیر استخوان فک و زیر استخوان گونه تیره شود و زیر چشم ها و وسط چانه باید روشن‌تر باشد.

صورتهای قلبی گرد مربع

و در پایان کار تبسم کنید که مطمعن شوید هیچ گونه لکه ای باقی نمانده باشد . نکته خط لبخند در کل محو نمیشود و زیاد بهش توجه نکنید.

آرایش لب

آرایش لب یکی از آیتم های مهم زیبایی است که برای تکمیل زیبایی بعد از آرایش صورت نفش مهمی را ایفا می کند . برای آرایش بهتر لب به نکات زیر توجه کنید :

برای آرایش لبها از خط لب استفاده کنید و لب پایینی خود را بزرگتر بکشید اگر خط لب خود را بیشتراز حد معمول پایین یا بالا بکشید از فرم خارج میشود و نمای خیلی زشتی به شما میدهد

بعضی ها از رژلب 24 ساعته استفاده نمیکنن چون بر این باورند که این رژ لب ها خیلی خشک و گچ مانند هستند اگر طرفدار این نوع رژلب ها نیستید  اول با یک مداد لب های خود را رنگ کنید و سپس روی آن رژ لب  بزنید. مداد مانند یک چسب عمل میکند و تمام روز آرایش لب را نگه میدارد.

برای برجسته  تر نشان دادن لب های خود ابتدا خط لب و سپس رژلب بزنید . استفاده از برق لب و کانسیلر را نیز فراموش نکنید .

آرایش لب

هر آنچه برای آرایش صورت خود نیاز دارید را ما در فزوشگاه اینترنتی یوتاب گرد هم آورید از برند معتبر و معروق گلدن رز  ، همچنین شما هم می تونید نظرات و پیشنهادات خودتون رو در مورد نکات آرایش صورت در بخش نظرات همین مقاله ثبت کنید .

  • مدیریت
  • 26 خرداد 1398
  • 142 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *