گلدن رز

همانطور که اطلاع دارید یکی از روش های خوب برای جلوه دادن بهتر آرایش صورت استفاده از پنکیک صورت هست چرا که پایه آن ضخیم و سنگین هست و همچنین دارای موم و روغن بوده که باعث میشه پوشش دهی زیادی رو روی پوست صورت شما ایجاد کنه. معمولا از این نوع کرم ها در سالن های تئاتر و سینما و یا در بیزینس هایی که مربوط به مدلینگ میشه برای مدل ها استفاده میشه اما خب اگر شما از یک پنکیک صورت خوب و استاندارد مثل پنکیک مینرال تراکوتا گلدن رز و یا پنکیک فشرده طلایی گلدن رز استفاده کنید میتونید تجربه خوب یک آرایش زیبا مانند مدل ها و بازیگران را برای خودتون ایجاد کنید.

 

پنکیک صورت

هدف اصلی از استفاده پنکیک صورت برای پنهان کردن عیب ها و نواقصی هست که خواسته یا ناخواسته ممکنه روی صورت ایجاد شده باشه که این کرم پودر تمامی نواحی پوست صورت شما را یکدست میکنه و در نتیجه باعث ایجاد زیبایی خاصی روی صورت شما می شود.

 

پنکیک صورت گلدن رز

 

 

 

اگر شما جزء اون دسته از خانم هایی هستید که زیاد از استخر استفاده می کنید و یا اینکه دچار تعقر زیاد می شوید نگران نباشید شما میتوانید در عرض چند دقیقه با استفاده از این کرم پودر یا همان پنکیک صورت ظاهر و زیبایی چهره خودتون رو  انجام بدید و بدون نگرانی به قرار ملاقات های خودتون برسید. همچنین اگر شما پوست چربی دارید براق بودن پوست یکی از مشکلاتی هست که در آرایش صورت همیشه با اون باید دسته و پنجه نرم کنید، پنکیک صورت استاندارد مثل محصولات گلدن رز میتونه به شما کمک کنه براق بودن صورت شما گرفته بشه و آرایش صورت شما جلوه زیباتری داشته باشد.

 

تثبیت پنکیک صورت

 

خب برای تثبیت کردن پنکیک صورت و به طور کلی روش صحیح استفاده از پودر فشرده به صورت زیر هست :

  1. قبل از هر کاری به کمک تل یا کش و یا هر وسیله دیگه ای موهای سر را به عقب هل بدید تا هنگام استفاده از پنکیک صورت مزاحمتی برای شما ایجاد نکنند.
  2. اگر پوست خشکی دارید پیشنهاد میکنم حتما قبل از استفاده از پنکیک صورت حداقل به مدت 5 دقیقه صورت خودتون رو به کمک مرطوب کننده، مرطوب کنید.
  3. حالا با استفاده از اسپری آب اسفنج را مرطوب کنید.
  4. اگر میخواهید پوشش منظم و یکدست روی صورت خودتون داشته باشید پیشنهاد میکنم اسفنج را به خوبی بفشارید تا فقط حالت نم داشته باشه و حتی یک قطره آب هم در اون نباشه.
  5. اما اگر میخواهید پوشش سبک تری داشته باشید نیازی به فشردن اسفنج نیست و حتی اگر چند قطره آب هم در اسفنج باقی مونده باشه ایرادی نداره ولی هنگام استفاده اسفنج را باید به صورت ملایم روی صورت بزنید.
  6. ولی اگر صورت شما دارای رگه ها و ناهمواری های زیادی هست پیشنهاد میکنم اسفنج شما خیس باشد و اتفاقا دارای آب زیادی هم باشه اینطوری بعد از استفاده رگه ها و ناهمواری ها به خوبی پوشانده میشن.
  7. حالا بعد از اینکه متناسب با نوع آرایش خودتون یکی از سه حالت بالا را برای خیس کردن اسفنج انتخاب کردید، باید اسفنج را در کرم پودر فشار دهید اما زیاد فشار ندهید. اگر به هر دلیلی نیاز داشتید که آرایش خیلی قوی داشته باشید به جای فشار زیاد در کرم پودر بهتره که از اسپری آب استفاده نکنید.
  8. بعد از آغشته کردن اسفنج خود به کرم پودر باید با دقت اون رو به تمامی نواحی صورت مثل بینی، گونه، پیشانی و حتی پلک های خودتان بزنید. البته اگر میخواهید آرایش قوی تر و جذاب تری داشته باشید پیشنهاد میکنم پنکیک صورت رو به گردن و پشت گوش خودتون هم بزنید.
  9. اگر دوست دارید آرایش لایت و سبکی داشته باشید حتما از مقدار کمتری پنکیک صورت استفاده کنید و اون رو به صورت کلی روی تمامی نواحی پخش کنید.
  10. توجه داشته باشید اگر صورت شما جوش و یا لک داره طوری از پنکیک صورت استفاده کنید که تمامی نقاط به خوبی پوشش داده بشه و از همه مهتر اینکه موقع استفاده پنکیک از نقطه خط مو فاصله بگیرید.
  11. بعد از اتمام کار اگر احساس کردید صورت شما خیس هست کافیه با یک دستمال خشک به صورت ضربه ای خیلی آرام نقاط خیس را خشک کنید.
  12. در آخر هم برای اینکه آرایش شما یکدست بشه میتونید با یک براش تمام نواحی صورت را یکدست کنید و سپس براش را به یک کانسیلر استاندارد مثل پالت کانسیلر گریم گلدن رز آغشته کنید و تمام صورت را با آن بپوشانید.

 

 

 

  • مدیریت
  • 22 تیر 1398
  • 439 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *