سلام به همه همراهان همیشگی یوتب پلازا، امیدوارم که حالتون عالی باشه. قبلا یک آموزش در خصوص سایه زیر چشم توی سایت گذاشته بودیم اما  امروز قصد دارم تا یک آموزش سایه چشم بسیار زیبا و جذاب رو به شما آموزش بدم پس با من همراه باشید.

 

آموزس سایه چشم

 

خب در ابتدا بهتره که با جذاب ولی تیره مثلا یک رنگ نارنجی تیره شروع کنیم به سایه زدن. بهتره که این سایه رو با یک براش صاف بزنید و سعی کنید این سایه ها رو توی قسمت چین پلک و وسط هم بزنید و از چپ و راست خیلی بیرون نرید. امیدوارم که در عکس زیر این موضوع به خوبی مشخص باشه

مرحله اول سایه زدن

خب حالا گوشه های بیرونی را باید با یک رنگ تیره تر از اون جیزی که در وسط پلک ها زدیم شروع کنیم به سایه زدن. سعی کنید این سایه تیره تر رو blend کنید توی سایه قبلی اینطوری واقعا عالی میشه. نگران این هم نباشید که خیلی fade شده باشه الان فقط مهم اینه که رنگ ها را جای درست زده باشیم.

سایه تیره تر برای قسمت بیرونی پلک

در مرحله بعد میریم سراغ یک رنگ که حالت قهوه ای سوخته با تم قرمز داشته باشه و این رنگ رو میزنیم آخر آخر پلک و سعی میکنیم این سایه رو هم مثل قبلی ها blend کنیم توی سایه های قبل تر از خودش و این کار رو اینقدر ادامه میدیم تا اینکه این رنگ ها کاملا سر جای خودشون قرار بگیرند.

حالت خطی سایه ها را حفظ کنید

البته یادتون باشه این رنگ ها همه جای پلک رو نمیگیرند و همینطور که متوجه شدید سایه ها یک حالت خطی دارند.

آموزش سایه چشم قسمت بیرونی

حالا کافیه با یک براش تمیز کل سایه ها را با همدیگه قاطی می‌کنیم. سعی کنید از یک براش صاف استفاده کنید و وقتی دارید به سمت داخل حرکت میدید یک پیچ به براش بدید و وقتی که دارید به سمت بیرون بر میگردید یک پیچ دیکه بهش بدید تا نتیحه کارتون عالی بشه.

طرز صحیح براش زدن

چرا براش گرد استفاده نکردیم ؟

ما مخصوصا از براش گرد استفاده نکردیم یکی به دلیل اینکه میخوایم کارمون خطی باشه و بهتره که از براش صاف استفاده کنیم و نکته بعدی اینکه با براش گرد این سایه همه جای پلک بخش می‌شد و ما قصد همیچین کاری رو نداشتیم.

 

حالا که سایه های تیره رو زدیم و اونا رو با همدیگه به خوبی قاطی کردیم لازم هست تا گوشه های داخلی چشم رو با یک رنگ روشن و براق جلوه بدیم برای همین میریم سراغ یک رنگ که خیلی روشن باشه و اگر هم تا حدودی اکلیلی باشه که دیگه عالی میشه. و با یک براش صاف دیگه شروع میکنیم قسمت های داخلی پلک رو رنگ میکنیم.

هرچی که جلو تر میریم و به سمت قسمت های وسط پلک میریم سعی میکنیم به سمت رنگ های براق دیگه اما کمی تیره تر شروع میکنیم و قسمت های پایینی پلک رو میزنیم و نگران این هم نباشید که این دوتا رنگ با هم ادغام بشن و یک جورایی توی همدیگه blend بشن فقط تا آخر پلک به ترتیب تیره بودن این رنگ ها رو کنار هم قرار بدید.

سایه های براق

ادغام رنگ ها فراموش نشه

یادتون باشه هدف از آموزش سایه چشم این بود که به یک سایه چشم زیبا و جذاب برسیم پس بعد از اینکه رنگ ها را به ترتیب روشن از داخل زدیم و هرچی به سمت بیرون میریم تیره تر کردیم یک براش صاف تمیز بر میداریم و رنگ ها را با همدیگه ادغام میکنیم.

البته اگر براش تمیز ندارید میتونید از یک حوله تمیز هم استفاده کنید و هر بار بعد از استفاده براش رو با حوله به خوبی تمیز کنید و بعد شروع کنید به blend کردن و قاطی کردن رنگ ها.

 

توی این مدل از آموزش سایه چشم ما نباید قسمت انتهای پلک رو سایه بزنیم چون هدف ما اینه که یک آموزش سایه چشم زیبا و جذاب رو تجربه کرده باشیم. پس این قسمت انتهایی رو خالی بذارید که با خط چشم این قسمت رو در نهایت پر میکنیم تا آرایش ما تمام بشه.

 

آموزش سایه چشم زیبا

مرز روشن و تیره رو blend کنید

برای اینکه آرایش ما جلوه بهتری پیدا کنه و چهره ما خوش آرایش تر بشه با یک براش تمیز مرز بین قسمت روشن سایه چشم و قسمت تیره رو با همدیگه ادغام کنید ولی خیلی مثل سری های قبل وارد همدیگه نکنید و فقط مرز بین دوتا ناحیه رو با هم ادغام کنید.

 

فوت کوزه گری 🙂

برای اینکه نتیجه کار ما عالی از آب در بیاد یک رنگ کرم خیلی روشن و براق استفاده میکنیم و گوشه های انتهایی پلک که گفتم خالی بذارید رو با این رنگ شروع میکنی به رنگ کردن طوری که وقتی به سمت بیرون میریم براش رو به سمت بالا میکشیم. این کار باعث میشه وقتی ما به سمت پایین نگاه میکنیم یک حالت موجی شکل توی این قسمت دیده بشه که برای این مدل آموزش سایه چشم فوق العاده هست.

آموزش سایه چشم فوت کوزه‌گری

حالا باید یک خط چشم خیلی نازک بکشیم تا آموزش سایه چشم ما تکمیل بشه و سایه جذاب و فوق العاده ما تکمیل شده باشه. سعی کنید خط چشم که میکشید اون قسمت انتهایی رو که خالی گذاشته بودیم و بعد با رنگ کرم رنگ زدیم رو بپوشونید. در آخر هم با یک ریمل آرایش رو کامل کنید.

 

نتیجه نهایی

 

امیدوارم از این آموزش هم بهره کافی رو برده باشید، تا آموزش های بعدی با ما همراه باشید.

 

منبع : پیج اینستاگرام صدف بیوتی

  • مدیریت
  • 28 مرداد 1398
  • 319 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *