رنگ کرم پودر

دوستان خوب امیدوارم حالتون عالی باشه امروز میخوام در مورد یک مسئله مهم با شما صبحت کنم و اون هم چیزی نیست جز اینکه چه رنگ کرم پودر رو برای خودتون انتخاب کنید.

نکته کلیدی

ببینید ما قبل از هر چیزی باید بدونیم که تناژ رنگ پوست صورتمون چی هست که بعد بتونیم متناسب با اون یک رنگ کرم پودر صورت خوب و مناسب انتخاب کنیم. خب اولین نکته که باید در مورد رنگ کرم پودر به شما بگم و از هر نکته ای هم مهم‌تر هست اینه که رنگ کرم پودر باید رنگ خودتون باشه.

 

مشکل انتخاب رنگ کرم پودر تیره برای رنگ صورت سفید

من خیلیا رو میبینم که میگن صورتم سفید هست و دوست دارم برنز باشم برای همین رفتم رنگ کرم پودر خودم رو تیره تر از رنگ پوستم انتخاب کردم. یا از اون طرف کسایی هم هستند که سبزه هستند و دوست دارن سفید باشند برای همین رفتند و رنگ کرم پودر صورت را خریداری کردند که چند درجه از رنگ پوست خودشون روشن تر هست.

 

خب اتفاقی که میوفته وقتی ما پوست سبزه داریم و از رنگ کرم پودر روشن استفاده میکنیم این هست که صورت شما به قول معروف ashy یا خاکستری میشه و یک حس خسته و بیمارگونه به چهره شما میده دقیقا شبیه به عکس زیر

ashy

مشکل انتخاب رنگ کرم پودر روشن برای رنگ صورت تیره

از اونطرف هم وقتی صورت شما خیلی سفید هست و به اشتباه رنگ کرم پودر صورت را تیره انتخاب میکنید مثل این میمونه که یک ماسک روی صورت خودتون گذاشتید و این مدلی هم دوباره ظاهر جالبی رو به صورت شما نمیده به عکس زیر دقت کنید:

mask

البته ایرادی نداره اگر واقعا شما رنگ صورت روشن دارید و میخواهید از رنگ کرم پودر تیره تر استفاده کنید تا سبزه تر به نظر بیاید کافیه که رنگ کرم پودر شبیه به رنگ پوست خودتون رو بزنید و بعد از برنزر یا رنگ های کانتور استفاده کنید و خودتون رو یکم رنگ و لعاب بدید و یکم برنز کنید و ساده تر بگم میتونید با آرایش خودتون رو تیره تر کنید.

 

انتخاب محل صحیح تست رنگ کرم پودر

اما نکته بعدی که باید در مورد رنگ کرم پودر بدونید این هست که، شما هیچوقت کرم پودر را قسمت داخلی مچ دست تست نکنید برای اینکه بهتر متوجه منظور من بشید به عکس زیر دقت کنید. هیچوقت این ناحیه از دست رو برای انتخاب رنگ کرم پودر به عنوان شاخص قرار ندید چرا که معمولا این قسمت از بدن شما جایی هست که زیاد آفتاب نمیخوره و در مقایسه با صورت شما میتونه در انتخاب رنگ کرم پودر شما را به اشتباه بندازه و یک رنگ اشتباه رو انتخاب کنید.

hands

برای تست رنگ مناسب همیشه باید کرم پودر را بین قسمتی از چونه و کمی از گردنتون بکشید و تست کنید دقیقا چیزی شبیه به عکس زیر:

facetest

علت انتخاب این محل

خب حالا شاید برای شما سوال پیش میاد چرا یک ذره باید روی چونه باشه و یک ذره روی گردن ما؟

به این دلیل این قسمت رو انتخاب میکنیم که ما نمیخوایم رنگ کرم پودر که انتخاب کردیم با رنگ گردنمون متفاوت باشه و درواقع میخوایم یک بالانس خوب بین رنگ صورت و گردن ایجاد کنیم با بهتر بگم یک هماهنگی لازم هست بین تمام صورت و گردن به وجود بیاریم تا چهره ما جذاب تر بشه.

 

هیچوقت دوباره کاری نکنید

دوستان این نکته رو هم همیشه مدنظر داشته باشید هیچوقت صورتی که خودش روی اون کرم پودر داره رو برای تست جدید استفاده نکنید. چرا که به هیچ عنوان اون چیزی که باید نمیشه چون شما خودتون روی صورتتون یک رنگی رو دارید و پوست خودتون نیست که بتونید رنگ درست را انتخاب کنید.

 

خیلی از دوستان هم میگن که ما یک کرم پودر داریم اما رنگ اون خیلی روشن هست، خب اگر شما هم این مشکل رو دارید میتونید یک کوچولو از این کانتورها تون خیلی کم البته با یک براش ابرو بریزید توی این کرم پودر که براتون خیلی روشن و سفید هست و هم‌بزنید و بعد استفاده کنید.

کانتور

اما اگر برعکس کرم پودر شما خیلی براتون تیره هست دو راه دارید که به رنگ مناسب صورت و پوست خودتون برسید:

  1. یا توی کرم پودر یک  مقدار کرم مرطوب کننده قاطی کنید که باعث میشه یکم روشن‌تر بشه البته اینو بگم که با این روش از کاور و پوشش یکمی کمتر میکنه.
  2. راه دیگه این هست که از یک پودر سفید بی رنگ یک مقدار کم قاطی کنید و بعد استفاده کنید.

 

امیدوارم از این آموزش بهره کافی رو برده باشید و تونسته باشم نکته های که در خصوص انتخاب صحیح رنگ کرم پودر بوده رو برای شما توضیح داده باشم و از این به بعد بتونید یک رنگ کرم پودر متناسب با رنگ پوست خودتون انتخاب و استفاده کنید.

 

منبع : کانال یوتیوب سامر میکاپ

  • مدیریت
  • 10 مرداد 1398
  • 580 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *